Elektrisch toestel vat vuur in Zonnebeke
Foto: FVL

Zaterdagmiddag iets voor 13u30 merkten bewoners van een woning in de Langemarkstraat te Zonnebeke bij thuiskomst dat er rook uit het raam van de bovenverdieping kwam en dat het rookalarm afging. Ze verwittigden meteen de brandweer die het vuur snel had geblust. Een elektrisch toestel dat op een kastje stond in de living had vuur gevat waarna het kastje eveneens in vlammen opging alsook de livingsdeur liep brandschade op. Verder was er voornamelijk roet- en rookschade in de living. De brandweer ventileerde de woning. Niemand raakte gewond.