Foto NDZ
Foto NDZ

In een flatgebouw op de hoek van de Oscar Verschuerestraat en de Stationsstraat is zaterdagavond brand uitgebroken in de keuken van één van de appartementen. Dat gebeurde nadat een pot oververhit raakte en ook de dampkap vuur vatte. De bewoners merkten het vuur gelukkig zelf tijdig op en poogden het vuur te blussen. Omdat ze hierbij toch heel wat rook hadden ingeademd, werd het tweetal uit voorzorg naar het ziekenhuis overgebracht. De brandweer hoefde niet echt meer te blussen en kon zich beperken tot het controleren of de brand volledig geblust was. Na ventilatie kon het appartement terug vrijgegeven worden. De andere appartementen in het gebouw hoefden niet geëvacueerd te worden.