Foto KBM
Foto KBM

Maandagnamiddag even voor 15.00 uur heeft een kortsluiting voor brand gezorgd in de Goevrouwestraat te Lauwe. Het was de eigenaar van de woning die als eerste het vuur opmerkte nadat eerder in zijn woning de elektriciteit was uitgevallen.  Bij nazicht in de garage gelegen aan de overzijde van de woning bleek de zekeringskast vuur te hebben gevat nadat kortsluiting was ontstaan bij het opladen van een batterij. Terwijl de hulpdiensten werden ingelicht ondernam de eigenaar van het pand reeds een bluspoging. De brandweer diende enkel ter plaatse te komen om na te blussen.