Bromfiets vat vuur in garagebox
Foto / artikel: NDZ

Een technisch defect aan een bromfiets heeft vrijdagnamiddag voor brand gezorgd in een garagebox gelegen in de Kerkstraat in Anzegem.  Het was een alerte buurtbewoner die als eerste het vuur opmerkte en alarm sloeg naar de hulpdiensten toe.  Gezien in de garage ook een partij stro aanwezig was vormde dit meteen een gretige prooi voor het vuur.  De brandweer was gelukkig snel ter plaatse en kon de brand die was ontstaan rap bedwingen waardoor de naastgelegen garageboxen gespaard bleven van schade.  Om heropflakkering te voorkomen werd alle stro verwijderd uit de garage waar de brand was ontstaan.