Bewoner steekt eigen woning in brand

De brandweer van Wervik en Moorslede hebben maandagavond kunnen voorkomen dat een woning in de Dennenlaan zware schade opliep door brand. Nadat er brand was uitgebroken in de woning verwittigde de bewoner van het pand zijn vader met de boodschap dat het brandde in zijn huis.  De vader van de man kwam onmiddellijk ter plaatse en alarmeerde de hulpdiensten. Achteraf verklaarde de vader  dat zijn zoon af te rekenen had met wat problemen. De brandweer kreeg het brandje snel onder controle en verluchte vervolgens met een ventilator de woning. De bewoner werd voor ondervraging opgepakt